Odgovornost marketinga za rast

Predsednik upravnega odbora DMS dr. Mitja Pirc pred prvo B2B konferenco, na kateri boste izvedeli, kako rastejo uspešna slovenska B2B podjetja, piše o tem, da je ravno marketing tisti, ki nosi odgovornost za rast ambicioznih podjetij.

Read more
So izzivi B2B in B2C marketinga zares tako različni?

Ali v B2B okolju veljajo povsem drugačna pravila za marketing? Z Martino Gajšek (RLS Merilna tehnika) in Mojco Bricelj (Danfoss Trata) smo se pogovarjali o vlogi marketinga v B2B okolju.

Read more
Zbiralnik vseh podatkov naj bo najbolj udobno orodje uporabnikov

Kako priti do učinkovitega CRM sistema, kjer se nahajajo vsi relevantni podatki o našem kupcu? Mag. Mario Ivankovič ponuja nekaj nasvetov in z vami deli izkušnje, ki jih je pridobil pri uvedbi CRM sistema v slovenski multinacionalki Skupina SIJ.

Read more